Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Hva er deres erfaringer? Gleder meg til å ha knerten i tripptrappstolen sammen med oss ved middagsbordet :-)
Påtjukka og Tobias Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 ÅÅhh det er såå koselig når de kan sitte sammen med oss ved middagsbordet Tobias er 6,5 mnd og sitter selv.. satt vel selv første gang rett før han ble 6 mnd.. Dette er kanskje litt tidlig tror jeg...ingen av de andre barna i barselgruppa mi sitter enda.. Men bare gled deg til knerten din også kan sitte sammen med dere ved middagsbordet
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Vi begynte så smått å bruke tripp trappen i 5 mnd alderen.. hs sa det var greit så lenge det ikke var lange stunden.. ellers står det i en bok jeg har at de tidligste sitter selv uten støtte i 4-5 mnd alderen.. gj.snittet er ca 4-6mnd og de seneste 8-9 mnd Så når knerten din er klar må du selv finne ut... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå