Gå til innhold

dilemma!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har et barn. jeg og ex`en er gode venner,men han er et virrehodet så vi kommer aldri til og bli sammen igjen.

jeg har så lyst på flere barn men er så redd jeg aldri kommer til og møte en ny mann.

her en dag spurte ex`en om jeg ville få et barn til med han.jeg sa nei pga det er jo ikke akkurat en ønske situasjon og være alenemor.

Hva synes dere?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tør nesten ikke å innrømme det, men syns det er en ok idè... Samme pappa, de blir helsøsken og det er jo både praktisk og hyggelig for dem at avstanden i alder ikke blir for stor. Men bortsett fra det, så er det klart du kommer til å møte en ny mann før eller senere! Og om du skulle være alenemor for en eller to spiller sikkert ingen rolle for seriøse "interessenter"!

Men det blir jo en del arbeid å ha to alene, da - men pappaen har kanskje tenkt å stille opp med samvær osv?

Skrevet

ja han stiller opp. eneste minus er at han har en jobb som gjør at han er mye ute og reiser...

Skrevet

nei det hadde jeg faen ikke gjort

Skrevet

det var jo min første innskytelse også...men så blir man sittende og tenke...

nei,kommer nokk ikke til og gjøre det...

Skrevet

Du er jo en ung frøken med masse av tid til å produsere flere unger. Verre med undertegnede. Gammel røy og sjansene begynner å løpe fra meg.

Vent til du møter mannen i ditt liv du. :-)

Skrevet

Hva er dilemmaet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...