Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Har de siste to dagene hatt litt sms-kontakt med en fyr jeg pleide å ha sex med før jeg traff sambo. Vi hadde virkelig helt fantastisk sex, uten at det noengang har vært noen følelser i mellom oss. Vi er begge ærlige med hverandre og har begge innrømmet at hvis vi treffes vil vi ikke klare å styre oss. Enda vi begge har samboer/kjæreste og det er nærmere to år siden vi møttes sist. Jeg blir kåt bare jeg tenker på han. Vi passer så utrolig godt sammen seksuelt. Vet dette er helt idiotisk! Vet det er helt normalt å ha lyst på andre i blandt når man har vært i et forhold en stund, men at man ikke trenger å leve ut fantasien. Men jeg har så lyst... Finner sambo det ut, blir det slutt. Og kommer nok til å ha litt dårlig samvittighet, ja. Har vært utro før, og da er det vel lett å være det igjen...
Me & Ne Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Har du lyst har du lov, har du VETT lar du vær !!
petite fleur Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk legger ut om disse tingene her inne, hva er det egentlig du vil oppnå? At vi skal si "ja, det synes jeg var en god idè, pul i vei!", eller (og det er jo det mest sannsynlige) at folk skal dømme deg nord og ned og kalle deg hore og drittkjerring og "pell deg i skammekroken!?" Folk får gjøre hva de vil, jeg kjenner deg ikke og bryr meg ikke. Hadde du vært venninnen min ville jeg rådet deg til å dumpe samboeren før du har sex med andre, så har du ditt på det rene.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 kan jeg være helt ærlig med deg??? når du faktisk vurderer/har lyst til å være utro(igjen) så hadde jeg nok revurdert det forholdet jeg var i... jeg er av den mening at har man faktisk lyst til å ha sex med andre så bør man i alle fall gjøre det slutt med den man er sammen med først. veit av erfaring hvor sykt vondt det er når den du elsker er utro.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Signerer ALLE TRE svarene her !! 1 Hva gjør sånne inlegg her inne? 2 Er du i et forhold så hold deg til den personen du er i forhold til, hva ellers er du i et forhold for? Få det bedre økonomisk?? 3 Hva er målet ditt med å legge dette innlegget her? Hvis flertallet av svarene blir at du skal holde deg unna elskeren og være trofast.... Gjør du det da? Eller ..... skjønner ikke helt målet med dette.... Forklar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå