Gå til innhold

Sexliv...som er veeeldig labert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 9 mndr og vi har hatt sex kanskje 10 ganger siden fødselen. Har ikke lyst og mannen min spør ikke så mye heller. Er litt lei meg på grunn av dette, skulle ønske at dette kunne ta seg opp. Kan noen svare meg på om dette er normalt????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du da :)

Vi har ikke hatt sex siden april i fjor...fødte i september og jeg har egentlig ikke hatt lyst heller..

Håper det hjelper litt etterhvert nå som tuppa vår skal inn på eget rom.

Glad jeg har en mann som er tålmodig og forståelsesfull :)

Skrevet

Samme her. Jenta er 9 mnd og vi har ikke hatt sex siden hun kom til verden. Veldig trist. Og her er det mannen som ikke har lyst... :-(

Skrevet

Vi har nesten ikke hatt sex i det hele tatt. Mannen har ikke lyst, sier at jeg lukter anderledes etter fødsel. Barnet er 8 mndr...

Skrevet

Vi fikk barn for snart 6 mnd siden. Har hatt sex i underkant av 10 ganger vi også... Og sju av de gangene er det keg som har tatt initsiativet. Noen ganger blir jeg avvist. Ikke noe gøy! Skulle gjerne hatt sex 3-4 ganger i uka, jeg. Mannen min er ikke så opptatt av sex som meg. Vi koser, kysser og er veldig mye kjærester på alle andre områder.

Gutten vår sover i vugge ved siden av oss og det er jo en smule prevantivt... Og så er vi stort sett veldig trøtte. Ikke bra! :-(

Skrevet

Nesten litt trøstende å høre at jeg ikke er alene...

Vi har en unge på 6 mnd, og har ikke hatt sex siden i sommer en gang.

Skikkelig trist! Jeg vil så gjerne ha sex, men tør ikke engang prøve meg av redsel for å bli avvist.

Tror det er mer normalt enn man kanskje tror at det tar lang tid å få igang sexlivet etter fødsel.

Skrevet

Nei ikke her ihvertfall. Vi har virkelig fått lysten begge to he he. Har sex nesten hver dag. Noen ganger våkner vi på natten og bare må ha oss en runde :))

Skrevet

hihihi... vi å e veldig sexlysten ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...