Gå til innhold

Strekkmerke krem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har innvestert i Vichy sin anti strekkmerke krem, noen som har erfaring med denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med denne kremen nei.. Men har kjempegod erfaring med Cocoa Body Butter fra The Body Shop :-) :-) :-) Suuupert produkt :-)

Skrevet

Var ikke så veldig lenge jeg leste en test med strekkmerkekremer, ingen hadde effekt for å forebygge strekkmerker dessverre.

Skrevet

Enten er man disponert for strekkmerker eller så er man det ikke. Det er nok ingen krem som kan forhindre det, for det sitter mye dypere enn noen krem når. Jeg fikk ingen strekkmerker sist, og jeg smørte meg ikke i det hele tatt. Har foreløpig ikke fått noen nå heller. Smører meg med vanlig bodylotion, men det er for å unngå tørr hud.

Skrevet

jeg brukte den fra jeg var 4 mnd på vei sist jeg gikk gravid, smurte bare magen fikk ingen strekkmerker der men fikk litt på puppene men de syns ikke lenger de bare kjennes, tenkte jo ikke på å smøre de... men har hørt at strekk merker er genetisk........

Skrevet

Jeg smører magen med Weleda svangerskapsolje, foreløpig ingen strekkmerker. Puppene har jeg derimot ikke smørt, og der har strekkmerkene kommet.. Mulig det er tilfeldig :)

Skrevet

jeg smører magen og puppene med cocoa-butter fra bodyshop..er sløv med det, så det blir ikke hver dag...annehver dag kanskje.

Skrevet

Krem fungerer desverre ikke mot strekkmerker. enten så får du de eller ikke.

ikke så mye du får gjort fra eller til.

Smurte meg ikke i det heletatt forrige svangerskap. fikk ingen på magen men endel på puppene.

Skrevet

Stemmer vel det at en ikke kan unngå strekkmerker uten videre, det er jo gjerne genetisk, men å smøre huden gjør huden noe mer elastisk og man kan redusere strekkmerkene ogt kanskje unngå at det blir ille..

Fint å tenke sånn.. :-)

jeg bruker Mom&Baby balm fra L'Occitane, den er knall! ingen duft, helt naturlig og masse masse fukt. anbefales :-)

Skrevet

Og shea-butter fra body shop er bra. Den lukter ikke så stramt som cocoa-butter heller :)

Tror strekkmerker delvis er arvelige og genetisk betinget, men tror helt klart på at man kan redusere om man er flink til å smøre med fet krem..

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...