*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Minstemann er så ofte på puppen, går max 2 timer så må han ha pupp..husker ikke at det var sååå ekstremt med storebror. Det værste er at det er det samme på natta, sover max 2 timer i strekk. Drikker til han er mett, men alikevell oppe igjen etter 2 timer. Har lagt på seg 1,5 kg på 4 uker og det er vel mye? Håper det snart går litt lengre mellom puppingen, hehe..
betty74 Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Sånn hadde vi det og på den tiden. Nå er hun 6 mnd og spiser hver 3. time. Det har hun gjort i 2-3 mnd nå. Man må jo bare mate når de ber om mat, har ikke så mye valg. Men det er litt hemmende, vanskelig å komme seg ut osv.
The most famous Ludder Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Da min var 5 uker spiste han hver halve time...Nå er han 4 1/2 mnd og spiser annanhver time. Hver glad du!
Zitro Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Mi er akkurat lik og jeg har bare slått meg til ro at hun er sånn og det kan jeg ikke forandre... hun er jo sulten... Kan legge til at hun la på seg 2,5 kg på 6 uker. (fra fødsel til 6 ukers kontrollen.)
hamsterpia Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Jeg fikk beskjed av en barnepleier, om de babyene som vil ha pupp ofte er veldig smarte, for de sørger for at melkeproduksjonen virkelig kommer igang. Så jeg tok det som en intellligenserklæring fra mini jeg, når han ville ha pupp en gang i timen fram til han var 3 mndr.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå