Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 har et barn. er god venn med ex`en,men han er et virrehodet så vi kommer aldri til og bli sammen igjen. han er en god far og stiller opp så godt han kan både for barnet og for meg. jeg vil gjerne ha flere barn og er så redd for at jeg aldri skal finne en ny mann. her en dag spurte ex`en min om jeg ville få et til barn med han! jeg sa jo nei pga det er jo ikke akkurat en ønske situasjon og være alene mor. HVA SYNES DERE?????????????????????????????????????
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Jeg gjorde det:) Så mine barn er helsøsken, og da slipper jeg å forholde meg til 2 fedre......
Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Om du orker å være alene med en til så er det jo kjekt at barna får samme far, vet ikke om jeg hadde gjort det, men det kan man jo ikke vite før man er i den situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Jeg har vær tinne på tanken, men slo den fort fra meg. Ikke f*#" om jeg vil ha to barn med en som ikke er noe særlig til pappa for de barna han allerede har. Da tenker jeg heller som så at det er lettere å finne en ny når man har et barn, for så å skape en familie med han:) Er det så viktig at barna er helsøsken???
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 nei det er ikke viktig for meg,har halvsøsken selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå