Bulikuli Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 være str 36 da? Tror det er mindretallet av de som skriver her og som røper vekten/klesstørrelsen sin er str 36? Syns alltid slike innlegg der man skal si hvor lite man veier, hvor pen man er, hvilken klesstil man har etc får mange svar. Og alle svarene er veldig "samfunnsakseptert" og perfekte. Hvorfor ikke være mer fornøyd med seg selv slik man er. Er man ikke fornøyd er det jo bare å gjøre noe med det. Vet ikke hva jeg ville med innlegget egentlig.
Monajenten Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Faen, der var du igjen. Jeg klarer nesten ikke konsentrere meg om innlegget pga. nicket ditt, og sist gang jeg så deg, endte jeg opp med å spurte på mix og kjøpe masse smågodt:-s
Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Jeg er en str 40 (give or take) sånn normalt sett, bruker noe 38 i bukser en gang i mellom. Har aldri slanket meg og kommer neppe til å gjøre det. Trives meget godt med mine nærmere 80 kg (oki, akkurat nå veier jeg nesten 94 da:) Så jeg er ikke etter malen, men jeg har det da bra:) Og jeg svarer på sånne tråder.
~Maja Mor~ Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Hehe, enig, Monajenten. Dere med slike nick burde gå og gjemme dere!!! Bare ikke sfinx'en kommer i kveld......eller kakao..... Sliter med seriøse sjokoladeabstinenser her nå. Tror jeg må få modde til å slette profilen til alle slike nick.
Bulikuli Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 hehe salt lakris er bare digg ass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå