litenjente-litengutt Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Bare for gøyt innlegg..kjeder meg litt i kveld:) hihi
BettyBoob Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 ikke samboer, men kjæresten min heter Henrik
Jenny-penny Skrevet 17. april 2008 #16 Skrevet 17. april 2008 Maphi- han har dobbelt navn- gjett hva ?? )
Verdens tøffeste mamma Skrevet 17. april 2008 #17 Skrevet 17. april 2008 Ikke samboer, men ektemann.. hihi.. Bjarte.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #19 Skrevet 17. april 2008 Pus:) Det jeg kaller han ihvertfall. Blir litt flau av meg selv når vi er på butikken og jeg sier pus til han, uten å tenke meg om ja:)
To tette + snart ei med flette Skrevet 17. april 2008 #22 Skrevet 17. april 2008 Kjærsten heter Jean, (uttales Sean) + et helt forferdelig norsk navn som jeg ikke tør si...hehe...de høres helt grusomme ut sammen ihvertfall! (kjærsten er forøvrig helt norsk, selvom han høres veldig eksotisk ut ;P *drømme*)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå