Gå til innhold

Hat. Etter å ha sett tv 2 hjelper deg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hater jeg litt for en gang skyld. Sterling.

Satt ca 11 timer i Nice uten informasjon fra Sterling. Innelåst sammen med ca 100 andre, fra kl 22 fullstendig uten tilgang på mat og drikke, med toalett hvor det fløt av brukte bind og annen dritt. Flyet skulle gå ca 2o men gikk ikke fra Nice før 7 om morgenen dagen etterpå. Det første vi ble informert om ombord i flyet var at de ikke hadde nok mat og at de voksne ikke fikk annet enn kaffe og drikke. Denne reisen ble bestilt gjennom Norwegian, men de hadde leid inn Sterling og tok derfor ikke ansvar for noen ting. Det gjode ikk Sterling heller. Til tross for flere klager. Til skrekk og advarsel.

Legger til. Vi passasjerer var som i "Lost". Delte det lille vi hadde av mat og drikke...og ingen skulle fly med Sterling igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Prøvde du med formell klage etterpå? Eller bare der og da?

Skrevet

2 innholdsrike og saklige klagebrev. De ventet forresten 6 mnd før de gadd å svare.

Skrevet

Personlig hate jeg tv2 hjelper deg. Møkkaprogram. Men kan godt hate sterling, og alle andre flyselskaper dersom det gjør at du føler deg bedre.

Skrevet

det var kjipt prækes! var det sånn.....du får litt juice av meg hvis jeg får ei stripe av kvikklunsjen din? høhø

de testa grillpølser på tv2hjelperdeg i dag, nordmenn spiser kvalmt mye pølser..

Skrevet

Personlig så liker ikke jeg "tv 2 hjelper deg" jeg heller. Men i dag fikk de meg til å hate igjen. Greit nok.

Skrevet

Det var faktisk sånn. "jeg hadde vel egentlig kjøpt denne sjokoladen til barnebarna, men her skal det deles""jeg har drukket av flasken, men dere kan gjerne få av meg" Akkurat det var litt koselig da. Å se at man tok vare på hverandre:) Legger til at doen var så møkkete at vi orket ikke hente vann der, knapt nok tisse der.

Skrevet

haha nå skal jeg komme med en "jegslårdeg" historie:

Fløy fra Madrid til Miami dvs ca 7 timer, storm i Miami så flyplassen var stengt. Endte opp i Fort Lauderdale hvor selvfølgelig immegrasjonskontoret var stengt. Her ble vi holdt innesperret i flyet i hele 7 timer. Ingen drikke, ingen mat, alle beskjeder ble gitt på spansk, folk røyket på toalettene, 99% luftfuktighet, tette dasser...... etter 7 timer fikk vi beskjed om at Miami var åpnet igjen, men nå var det så trafikk at vi måtte vente til dagen etter. Ergo måtte de alikevel hente inn immegrasjonsmenneskene, og vi ble kjørt i busser til et hotel. Dagen etter landet vi fint i Miami, men da var selvfølgelig flyet til Cancun stappfult. Ny overnatting på hotel. Dagen etter kom vi endelig frem til vårt feriemål 2 døgn etter skjemaet og da var selvfølgelig kofferten vår borte. Det hadde den også vært i de 48 timene jeg har beskrevet tidligere. Jævlig kuult og feriere i 40 varmegrader med lange dressbukser + langermet genser samt en bleieunge uten bleier.....

slår jeg deg eller??

Ble seriøs bra shopping på meg da.... 500 kr døgnet x 2 personer ga litt uventet lommepenger ja:) Uansett er dette 8 år siden og jeg har ALDRI reist med Iberia siden.

Skrevet

Ja du slår meg. Har riktignok opplevd at doen var full ved avreise gardemoen. (Noen doer) På vei til Miami i fullstappet boing 747. Tower air.

Skrevet

Æsj do på fly er alltid ekkelt....tette doer er ultra ekkelt. Du brakte frem mange minner nå jeg kunne vært foruten hehehe

Skrevet

"TV2 hjelper deg"; livets guide....haha. Er du klar over at testene de kjører i det programmet er kjøpt og betalt på forhånd? Klaging som underholdning. Kan det bli mer patetisk? Og hva er det med folk som springer og må ha hjelp utstyrt med tv-kamera straks de har vanskeligeheter?

Skrevet

Joda. Er enig jeg. Synes det er pinlig. Men her ble det vel nevnt at en gjeng passasjerer hadde vunnet over Sterling i en sak lik den jeg ikke gadd å trekke lenger. Og da fryder jeg meg vel muligens litt over at de får negativ omtale

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...