Gjest Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 ... hva er verst av å gå hele sommeren gjennom og være kritthvit, eller sole dere og bli brun med kritthvite flekker på armer, bein, bryst og mage? Og når dere soler dere kan det hende dere får hvite flekker i ansiktet også. Selvbruningskrem er ikke et alternativ, for det fungerer ikke. Hva er styggest? Å se ut som et lik eller en slags skitten omvendt dalmantiner?
☆Anonymia☆ Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 ville tatt de hvite flekkene.. har selv pigmentflekker ,lærer meg å leve med dem.=)
Mille** Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Ville gått for likvarianten, med litt solpudder på kanskje? ;o)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Jeg ville heller vært blek jeg altså..
Gjest Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 *sukk* Jeg elsker vår og sommer, men ikke hvordan jeg ser ut. Tror jeg prøver meg på likvarianten i år, men spørs hvor lenge jeg orker å smøre meg med sun block x-antall ganger for dagen:/ Sommerfin blir jeg ikke unasett=(
Tøysetipp Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Hadde satset på en mild selvbruningskrem. Om det definitivt ikke var et alternativ så hadde jeg nok valgt å være blek.
brooklyn Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 nå måtte jeg faktisk sjekke profilen din for å se om du kanskje var min søster...Hun stiller de samme spm hver eneste vår/sommer, og truer med å slutte med sunblock hvert eneste år... (men så kom jeg på det med visdomstannen din (det var deg?) og da var du jo ikke henne likevel...)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Jeg stemmer for ensfarget! Hva er galt med å væe bleik da?
Gjest Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Hehe, skjønner henne godt. Fikk disse fæle flekkene for 4-5 år siden. Blir flere og flere for hvert år. Marerittet er å få dem i ansiktet:/ Trøsten er at jeg er hvit, så høst/vinter synes det ikke. Var meg med visdomstanna ja, ikke måte på alle faenskapen jeg plages med! *flire*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå