Gå til innhold

Gordon Ramsay er så tøff!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe..ler meg skakk av dette programmet=)

Videoannonse
Annonse
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Han er en utrolig god kokk og sjef. Ser virkelig opp til ham

Skrevet

Ja, han er helt fantastisk! Også har han tonnevis av sjarm i tillegg=)

Skrevet

Styggpen mann;o)

Skrevet

Han er rå!!

Skrevet

sexy dude.... hehe... er et eller annet med han ja...

Skrevet

Hadde nok ikke lagt meg på magen og blånekta der nei...;) Ikke bare er han flott, men han oser av autoritet og respekt.

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Jepp. Er så mange som sier han er grusom og går altfor langt. Men jeg syns han er en topp sjef. Har skikkelig respekt for ham og skulle glatt begynt å jobbe som kokk igjen med ham som sjef - hadde vært en ære.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...