cherry coke Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Hehehe..ler meg skakk av dette programmet=)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Han er en utrolig god kokk og sjef. Ser virkelig opp til ham
cherry coke Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Ja, han er helt fantastisk! Også har han tonnevis av sjarm i tillegg=)
Sivalur Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 sexy dude.... hehe... er et eller annet med han ja...
cherry coke Skrevet 17. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2008 Hadde nok ikke lagt meg på magen og blånekta der nei... Ikke bare er han flott, men han oser av autoritet og respekt.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Jepp. Er så mange som sier han er grusom og går altfor langt. Men jeg syns han er en topp sjef. Har skikkelig respekt for ham og skulle glatt begynt å jobbe som kokk igjen med ham som sjef - hadde vært en ære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå