Gå til innhold

Blod igjen og "bare" 31+1 (samme som 3tri)


Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Nå som jeg endelig hadde begynt å senke skuldrene mine ordentlig igjen så kommer det blod igjen...

 

Jeg blødde frem tom 7+4 og så var det ikke mere før i uke 20. Da hadde jeg 2 dager hvor det kom litt blod på papiret.

 

Nå i sted så kom det litt i do slik at det ble lyserosa der. Vet ikke om det var noe på papiret for jeg kikket ikke på det. Oppdaget det når jeg skulle trekke opp....

 

Får vel bare vente og se om det kommer mere før jeg evt tar kontakt med føden. Har jo nettopp kjent liv så vet at jenta har det bra der inne i alle fall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oisann... håper ikke det kommer mer nå da, er så kjedelig med bekymringer hele tiden.

XxX fingrene for deg å hu littla :o)

Skrevet

Vet ikke om jeg har svart deg ang blødninger før jeg, men jeg var veldig plaget av dette i 1. svangerskap. Kom av en livmorhals som bødde lett. kom helt umotivert.. Veldig slitsomt for en blir jo litt stressa hver gang det skjer. Men dat var jo ikke noe i veien med babyen eller noe.. Kommer det mer syntes jeg du skal kontakte føden, bedere med en sjekk for mye..

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...