Gå til innhold

Gavetips bryllup???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup i slutten av mai til min kusine (som jeg forøvrig har veldig lite kontakt med ellers) og lurer på hvor mye det er vanlig å kjøpe gave for?

Noen som evt har noen tips? Det foreligger nemlig ingen ønskeliste, noe jeg trodde var vanlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du kan jo egentlig gi alt mulig til ett bryllup.. Merkelig de ikke vil ha gaveliste. Nå risikerer de jo å få flere forskjellige glass, service osv.. men men det finner de jo ut.. Skal du gå i bryllupet og med følge? Da pleier jeg gi ekstra enn når jeg ikke er bedt..

Pleie gi for 500 når det er sånn som søskenbarn som jeg ikke har kontakt med. Kanskje opp mot 600..

Forslag til ting du kan kjøpe:

Gavekort er jo allti bankers, (synes jeg er kjedelig å gi)

Sengesett

Biff kniv og gaffel sett

kaffekanne

vann karaffel

lysestaker (sånn finslige dyrere enn en kjøper til en selv, alt etter hva slags stil de har i huset/ leil sin..)

Duker

Klokke (vegg klokke)

Vegg speil (hvis der er plass til det)

Det var noen forslag som datt inn i farten...

Skrevet

Skal gå sammen med samboeren min :)

Tusen takk for mange gode tips!

Skrevet

Alt ettersom lommeboka bestemmer sier nå jeg, men tror det er ganske vanlig med 400-600 kroner. Jeg personlig liker veldig godt Rosendahl-serien. Den er ikke så ekstrem dyr, f.eks. fire dessertskåler til 219,-. Vi har foreløpig vannkaraffel, 12 vannglass og 8 dessertskåler selv og er kjempefornøyde. Får alltid skryt for dessertskålene. Og liker de dem ikke er det bare å bytte inn. Får kjøpt de på Christiania Glassmagasin bl.a.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...