Gå til innhold

Spiser og spiser og spiser...


 ♥♥♥

Anbefalte innlegg

Huttetu. Kommer til å trille jeg. Er fysen på noe godt hele tiden. Har ikke kvalme eller noe å skylde på heller, heldigvis må jeg vel egentlig si. Pøvde bunaden min i går- fy så trang!! Skal legge den ut, men spørsmålet er jo hvor mye kroppen min forandrer seg frem til 17. mai... Mormor som skal legge den ut, og hun vet ikke at jeg er gravid enda... Så litt vanskelig å forklare ho hvorfor det er fint å legge bunaden ut litt ekstra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet akkurat hvordan du har det!

Har alltid vært småspist, men i det siste er det jeg som har spist mest middag av meg og sambo, hehe :)

 

Bunad til 17.mai...det tror jeg at jeg dropper.

Uff, så trangt det kommer til å bli!

Eller kanskje jeg også skal få den lagt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamoms

Spise og spise... Kan du ikke dele noe av den matlysten med meg? Jeg er småuggen og har ikke lyst på noe. Må tvinge i meg litt av og til, men det er liksom ingen ting som frister. Prøver å spise en banan på morgenen før jeg står opp, så jeg har litt i magen, og det hjelper litt. Men i dag er jeg bare trøtt og har ikke lyst på noe, samtidig som jeg er sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var meg, jeg er kvalm og svimmel orker neste ikke noe mat har litt matlyst på dagen før kvalmen igjn kommer utover ettermiddagen og kvelden.

Sist hadde jeg ingen plager og spiste og la på med 18 kilo, får se om jeg legger på meg like mye nå.

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...