Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Endelig begynte å slappe ordentlig av og så kommer det jaggu blod når jeg går på do igjen.... Jeg blødde tom 7+4 og så var det ikke noe før i uke 20. Da litt på papiret 2 dager. Nå i sta kom det litt i do slik at det ble lyserosa. Sjekket ikke papiret så vet ikke om det var noe på det. Såg det bare når jeg skulle trekke opp... Nå ble jeg litt nærvøs igjen, men skal avvente og se om det kommer mere før jeg evt ringer til føden. Det er aktivitet i magen så vet at hun er i live ialle fall....
april08baby Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Huff da, trenger jo ikke å være noe gale, men synes du skal ta en telefon til føden alikevel. Lykke til videre.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 jeg har hatt sånn flere ganger no siden uke 25..Slapper av med det nå.De sier jeg har en lett blødende livmor.Og at så lenge d er små mengder blod er d ikke noe farlig. Men visst du ikke har fått dette undersøkt ville jeg gjort d for og være på den sikre siden. men er sikkert ikke noe farlig:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Var ikke noe galt sist, så derfor avventer jeg og ser om det kommer noe mere nå. Orker ikke reise over 1 time for sjekk akkurat nå kjenner jeg... Nei som sagt så avventer jeg og ser om det kommer mere, men gjør det det ringer jeg inn med en gang!
Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Hei.. Hvordan går det med deg i dag? Blir nervøs når du skriver sånt jeg... Håper, og tror, at alt er som det skal med deg og jenta di magen..!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Jeg har kikket nøye hver gang jeg er på do, men det har heldigvis ikke kommet mere! Skal følge med de neste dagene også, blir litt nærvøs, men L har det bare bra i magen. Driver og styrer og ordner der inne :-)
Gjest Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Så godt å høre! Åh, nå ble jeg letta =) Skjønner godt at du blir nervøs av sånt noe..! Men så lenge du kjenner at L beveger seg og det ikke kommer mer blod, så kan du forhåpentligvis slippe ned skuldrene igjen snart.. =)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Ja heldigvis :-) Blir liksom litt bedre når det ikke kommer mere. Synes ikke det skal komme mere før fødselen starter nå ;-) Og det er forhåpentligvis noen uker igjen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå