KnertiMagen Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Kan man slutte på pilla når som helst på brettet, eller burde man heller ta hele brette og så slutte?
Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 jo før du slutter jo kjappere kommer mensen du får etter pilleslutt og EL
hope<3<3 Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 kan slutte når som helst=) har vertfall gjort det mange ganger;)
KnertiMagen Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Takk for svar:) Har igjen 5 piller, men klarer ikke vente lenger med å begynne med prøvetiden:) Så kanskje jeg skal slutte. Blir spennende dette! =)
mumifrøken Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Hei Jeg lurte på det samme selv for et par dager siden. Jeg har nå 13 piller igjen av brettet mitt, og syns det virker uutholdelig å spise pillene i to uker til. Jeg fikk en del svar og alle mente at det ikke hadde noe å si om man slutter midt i eller i slutten av pille-brettet. Man har jo uansett ikke noen normal syklus når man går på pillene. Jeg søkte også i felleskatalogen på mine piller (Microgynon) og der står det at man kan slutte når som helst. Andre nettsider støttet også denne meningen. Så jeg lurer på om jeg skal droppe pillene nå... Skal vi kutte? ;o)
Juicy med spirer! Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Kutt ivei dere, det gjør ingen verdens ting! Jo før dere slutter, jo fortere er dere igang...!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 jeg gikk ut brettet, men hvorfor ikke slutte med en gang;) få de vekk, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå