Gå til innhold

Ang. p-pilleslutt.!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man slutte på pilla når som helst på brettet, eller burde man heller ta hele brette og så slutte?

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

jo før du slutter jo kjappere kommer mensen du får etter pilleslutt og EL :)

 

Skrevet

kan slutte når som helst=) har vertfall gjort det mange ganger;)

Skrevet

Takk for svar:) Har igjen 5 piller, men klarer ikke vente lenger med å begynne med prøvetiden:) Så kanskje jeg skal slutte. Blir spennende dette! =)

Skrevet

Hei

 

Jeg lurte på det samme selv for et par dager siden. Jeg har nå 13 piller igjen av brettet mitt, og syns det virker uutholdelig å spise pillene i to uker til. Jeg fikk en del svar og alle mente at det ikke hadde noe å si om man slutter midt i eller i slutten av pille-brettet. Man har jo uansett ikke noen normal syklus når man går på pillene. Jeg søkte også i felleskatalogen på mine piller (Microgynon) og der står det at man kan slutte når som helst. Andre nettsider støttet også denne meningen. Så jeg lurer på om jeg skal droppe pillene nå...

 

Skal vi kutte? ;o)

Skrevet

Kutt ivei dere, det gjør ingen verdens ting!

Jo før dere slutter, jo fortere er dere igang...!

Skrevet

jeg gikk ut brettet, men hvorfor ikke slutte med en gang;) få de vekk, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...