Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Dollaren er ultralav akkurat nå (under 5 kr), så jeg tenkte å bestille barneklær på ebay. Noen tips på merker som har fine barneklær? Må vite hva jeg skal søke på....
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 http://www.gap.com/browse/subDivision.do?cid=6487 www.childrensplace.com/ Disse synes jeg har en del fint, men vet ikke om du finner det paa e-bay. Hva med aa bestille direkte fra butikkene?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Takk for tips! Klart jeg kan bestille direkte fra butikkene. Hehe - jeg har liksom ikke tenkt så langt. Visste heller ikke hvilke butikker som sendte til Norge. Men dersom disse to gjør det, så kan jeg jo bestiller der heller. HI
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Vi faar haape de sender til Norge, bor her nede saa har dessverre ikke provd selv. Men glimrende ide aa bestille herfra. I tillegg til aa faa rimeligere klaer (og merkene over holder god kvalitet), saa faar du jo ogsaa noe som ikke saa mange har hjemme i Norge. Jeg gjor det imidlertid motsatt, handler i Europa for aa kunne vaere litt original her..
betty74 Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Her har de mye fint + de shipper til Norge: www.gymboree.com
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Gap sender ikke til norge dessverre:( Mange fine butikker som ikke sender til norge. Man kan bruke jetcarrier el men da blir det jo endel tillegg i prisen da.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Noen fler butikkadresser som sender til Norge??
Tweak Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Dersom du finner noe på en nettbutikk som ikke sender til Norge, så kan du bruke jetcarrier.com :-) De lager en "postboks" til deg med ditt navn, og deres adresse, som du bruker til den du bestiller hos. Så sender nettbutikken til jetcarrier og jetcarrier sender det videre til deg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå