Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dollaren er ultralav akkurat nå (under 5 kr), så jeg tenkte å bestille barneklær på ebay. Noen tips på merker som har fine barneklær? Må vite hva jeg skal søke på....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips! :)

Klart jeg kan bestille direkte fra butikkene. Hehe - jeg har liksom ikke tenkt så langt. Visste heller ikke hvilke butikker som sendte til Norge. Men dersom disse to gjør det, så kan jeg jo bestiller der heller. :)

HI

Skrevet

Vi faar haape de sender til Norge, bor her nede saa har dessverre ikke provd selv. Men glimrende ide aa bestille herfra. I tillegg til aa faa rimeligere klaer (og merkene over holder god kvalitet), saa faar du jo ogsaa noe som ikke saa mange har hjemme i Norge. Jeg gjor det imidlertid motsatt, handler i Europa for aa kunne vaere litt original her.. :)

Skrevet

Her har de mye fint + de shipper til Norge:

www.gymboree.com

Skrevet

Gap sender ikke til norge dessverre:( Mange fine butikker som ikke sender til norge. Man kan bruke jetcarrier el men da blir det jo endel tillegg i prisen da.

Skrevet

Noen fler butikkadresser som sender til Norge??

Skrevet

Dersom du finner noe på en nettbutikk som ikke sender til Norge, så kan du bruke jetcarrier.com :-)

De lager en "postboks" til deg med ditt navn, og deres adresse, som du bruker til den du bestiller hos. Så sender nettbutikken til jetcarrier og jetcarrier sender det videre til deg! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...