Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Uff, har egentlig ikke tenkt på det før nå, men nå beg. jeg å tenke at jeg beg. å bli gammel!!!! :-)
Dunder Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Går så fint så. Har vært 30 år i 14 måneder, jeg..
Hikken Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Gratulerer på forskudd! Runde tall er verdens beste unnskylding for en skikkelig feiring :-D Håper du får en knallbra dag! (Og husk at "life begins at 40, så du er fortsatt bare barnet;-) )
boble <3 Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Gratulerer så masse, håper du får en fin dag til tross for litt alders angst,0) Hihi...Må le litt av dunder her over.,,14 mnd faktisk:0) Selv ble jeg 29 år for FØRSTE gang i mars..
twoboys & a girl Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Gratulere på forskudd... Følger etter om to mnd, men jeg blir ikke å feire så da kan jeg vell fortsatt si 29, med nød og neppe slenge på en pluss??? Nei da, går sikkert bra dette å)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Huff ja! Jeg har selv vært 29 i 11 år nå....men det stopper seg selv.... Folk tror meg ikke lenger når jeg sier jeg er 29 så jeg har begynt å forandre alderen litt.... 30 something... (folk som ikke kjenner meg tror jeg er rundt 25 -27 så jeg klager ikke........ Neida... Det er bedre enn alternativet - å IKKE rekke den alderen vi er så forskrekket over
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 HI her: Ja, da var dagen her.... jo da, det er absolutt bedre enn alternativet.... og jeg er fremdeles yngst i vennegjengen.... Men litt rart er det! Da jeg våknet i dag hadde samboeren min hengt opp hjerteballonger i hele stua!!!! Søt da! Takk for alle graulasjoner!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå