Mamma til en engel<3 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Far er heeeelt bestemt på at gutten vår skal hete Odin, men jeg er ikke heeeelt overbevist ennå hva mener dere?
chootta Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Odin er et flott navn.. ser for meg en shønn liten sjarmør:)
**paradis;) Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Den ene gutten min heter Odin jeg synes så klart at det er et flott navn det er ikke så mange som heter det, og det er en fordel synes jeg. Han er oppkalt etter oldefaren sin.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Jeg jobbet med en som het Odin - utrolig hyggelig ( og kjekk!!!) kar Syns det er et fint navn.
piami Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Hi-hi!! Nå er du vågal:)) Personlig liker jeg norrøne navn kjempe godt!! Har en sønn som heter Eirik som også er norrønt:) MEN, Odin er også et gudenavn!! Det syntes jeg blir litt tungt å bære.. Man, skal eie det navnet man får og Odin har så innmari mye historie i seg!! Akkurat som jeg ikke ville kalt sønnen min f.eks Brage, Grim ( stygg), Trym eller andre ting som kan forbindes med noe annet. Det var min personlige mening men valget er deres! LYKKE TIL!! Det sak jaggu ikke være lett:)) I min manns familie ( han er sunnmøring og jeg er vestfolding) så er det en laaaaang tradisjon på at alle guttebabyer blir kalt et eller annet med Mikal. Enten alene eller som første eller andre navn. Mikael kan være fint det men ikke når man er sunnmøring og sier Mikaal. Litt vell bondsk for meg. Vi fikk en datter i fjor og slapp heldigvis heile diskusjonen:)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 **paradis;) sønnen min heter også Odin og er oppkalt etter oldefaren sin. Han er forøvrig en skikkelig sjarmør:-))
**paradis;) Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 *Dumle* - med nr 3 imagen Så gøy min lille Odin er en sjarmør med sterk personlighet og bærer navnet sitt flott! Vi kunne ikke funnet et bedre navn til han tror jeg Jeg venter også nr 3 nå, har to gutter fra før. Spent på om det blir en liten jente nå da ;) dette med navn er ikke lett...
babygullz <3 vilde Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Jeg kunne ikke tenkt meg å kalle min sønn Odin...Men har ikke noen spesiell formening om navnet, annet enn at vi hadde en øyngshest som ble døpt Odin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå