Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere har vært på UL i 1. trimester? Jeg skal ikke til UL før i månedskifte mai/juni, ordinær UL.

Synes det er ganske mange som er på tidlig UL, av ulike grunner, og tenker litt på om jeg også burde ha gjort det, men det er vel ikke bare å be om det hvis en ikke har grunn til bekymring? Jeg starter på 2 trimester om et par dager så det blir nok ingen tidlig UL, men hvordan har dere fått UL så tidlig, på eget initiativ privat, legen har sendt deg eller har du rett og slett spurt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde blæremola sist,skal derfor på tidlig UL nå for å se om det er noe foster der.

Skrevet

jeg var på tidlig ul , var 8 uker på vei ca... har mistet 2 ganger før så derfor syns jeg det var betryggende å se at det var noe der og at hjertet slo...

Skrevet

Er så heldig at min svigermor er jordmor,og pluss at jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei (kunne være alr fra 1 uke eller 8)...pluss at jeg hadde noen blødninger...er nå 8 9 uker på vei...var på UL idag og alt er bare fint....skjønner at det er lenge å vente for deg,men enda mer å glede seg til!!

Skrevet

hei...

jeg var på tidlig ul i går. jeg mistet for 2 mnd siden, og gynekologen min sa at han ville følge meg nøye opp, så det var han som sa jeg burde ta en tidlig ul. er 7+2 i dag, og alt var perfekt:)

lykke til videre... du har et utrolig vakkert syn i vente:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...