☆Anonymia☆ Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 har dere dårlig samvittighet? tenker litt sånn jeg,at det er synd på henne som aldri får små pusebabyer..men hun vet jo ikke hva det er heller da..og siden hun er steril så kjenner hun vel ikke til det "instinktet" heller...? eller..?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Nei det er jeg ikke:) Har 2 skjønne pusejenter og de er sterilisert begge to:)
Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Nå har jeg ikke somlet meg til det men nei, jeg får ikke dårlig samvittighet av sånt. Tenk så mye hun slipper a, morrakvalme, bekkenløsning osv:p Hehehe... Ikke minst fødsel og unger som ikke trenger deg mer etter 12 puslete uker! Neh, best med sterilisert pus;) *flire* Pusen her har forøvrig nylig hatt sin første runde med løpetid, og gud bedre for et mas! Katter OVERALT som gauler, selvfølgelig mest om natten, kattepisslukt i lassevis, hun som skal ut, nei inn, nei ut, nei inn... Aaaahrg... Jeg må få fiksa den katten!
☆Anonymia☆ Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 HAHA...takk for en god latter tillab,du er god du
Gjest Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Nei, det har jeg aldri hatt. Hun kjenner ikke noe savn etter barn på samme måte som det mennesker gjør. Det jeg derimot har dårlig samvittighet for er at tkket være 3,5 år med p-piller har hun hatt kreft 3 ganger. Skulle sterilisert henne mye før!
☆Anonymia☆ Skrevet 17. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2008 huff...=( dakar lille pusen..men du kunne ikke vite det da..
Gjest Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Overhodet ikke.. Jeg vil nødig drive å kvitte meg med kattunger. Syns det er mye bedre å sterilisere dem enn å få en gjeng med løskatter rundt her. Er nok av de uansett..
☆Anonymia☆ Skrevet 17. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2008 det er jo sant...men tenker alikevel sånn jeg..litt trist om pusen føler noe ikke er som det skal med seg selv..men det kan jeg vel aldri vite heller..=)
Gjest Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Nei, det har vi ikke. En fødsel er en tøff opplevelse for en katt. Og mange katter er ganske medtatte i lang tid etterpå. Nå er det jo heller ikke sånn med katter som det er med mennesker. For oss er det jo sundt å få barn, med tanke på å unngå brystkreft bla. Mens katter derimot bare blir mere utsatte for det etter et svangerskap og en fødsel, I tillegg til div. infeksjoner o.l.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Mange er jo av den mening at de MÅ få et kull for å føle seg "hele" Jeg er ikke av den mening, katter er forøvrig dyr og evner sannsynligvis ikke å føle seg "hele" heller. Dyrlegen sier at dette er gammel "overtro" og ikke har noe belegg.
☆Anonymia☆ Skrevet 17. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. april 2008 ja det er det jeg også har hørt..
Gjest Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 Og hvis man steriliserer så er man også med på å redusere kattebestanden, og gi katter et litt bedre "rykte" enn det de har idag.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 Hehe, nei. Hun er nok lykkelig uvitende om sin akk så tragiske skjebne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå