Bettybu Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Har aldri hørt før at jeg skulle ha bakovervendt livmor før..... ( har bikket 42 år, og har hatt noen gu før kan man si..)... Men fastlegen min mente dette etter å prøvd å få tatt en celleprøve...uten å være helt sikker på om han lyktest... Jeg tror egentelig at han er klønete, for dette er andre gang jeg har hatt gu hos denne lege.... Forrige gang fikk han visst ikke til skikkelig heller.. For å si det sånn, det blir ikke han jeg går til neste gang!! Noen som har hatt problem med dette?? Kan livmoren "flytte"på seg??
Turid Laila Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Om den kan flytte på seg vet jeg ikke, men jeg har også bakovervendt livmor og må derfor til gynekolog og ikke til lege. Satte inn spiral hos lege med et meget mislykket resultat. Fikk vondt og det er fortsatt litt vondt tre mnd. etter jeg har tatt den ut :/ Hvordan det er med celleprøver vet jeg ikke...
Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Jeg har også fått høre det hos en lege.. At livmoren var bakovervendt og "helt vindskjev" hehe Men har aldri blitt nevnt hos andre leger på GU, så tar det men en klype salt. Aner ikke om den kan flytte på seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå