Gå til innhold

Dere som har katter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er katten(e) deres nå på denne tiden av året? Hehe..

Min er inne hele vintern stort sett og sover, sover, sover, spiser litt og sover igjen.. Vi må kaste hu ut om hu skal gå ut. Nå som det er vår og snart sommer så ser vi hu stort sett ikke i det hele tatt.. Hehe.. Bare inne og spiser og fiser ut igjen.. Hehehe... Er deres slik også?

(Hu er sterilisert så klart)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to steriliserte hunnkatter. Inne stort sett hele tiden på vinterhalvåret. På sommeren er de nesten bare ute (bortsett fra natta), men finner de stort sett rett i nærheten av huset, under skyggen av et tre e.l.. Går ikke lengre, hehe :)

Skrevet

Vi finner hu som regel i eller ved låven til naboen.. Naboen er bare glad for å ha hu der, for er en snabla god musejeger..

Skrevet

hehe ja hun er ute nesten hele tiden,kommer inn å spiser og skal ut igjen..hun er inne om natta da,men det er rett ut om morgningen..hehe..hun er også sterilisert..

Skrevet

Hu ene vår har fått appetittet på noen svært uhyggelige kryp, stålorm! Blæ, dro inn 7-8 stykker i sommer og høst, har skikkelig angst for de der. Hu kom jo i tillegg inn med de levende så de lå jo å åla seg på stuegølvet *grøss*

Skrevet

Pusejenta har fått smaken på frihet etter å ha vært holdt inne sine første 6 måneder til hun ble sterilisert. Nå tar hun snart livet av oss og vil inn og ut med ca 5 minutters mellomrom.... går det over? Prøver selvsagt å nekte henne så ofte, men dere vet hvordan fornærmede katter høres ut?

Skrevet

Hehehe.. Det største vår har kommet hjem med var en hareunge (som var forholdsvis stor).. Men apropos stålorm.. I fjor før jeg fødte så kunn ejeg ikke skjønne hva katta drev med ute.. Hu hoppa rundt og var helt gal. Så klatra hu opp i fuglehuset og lå der og "jaktet" gikk ut og kunne egentlig ikke se noe stort.. Inntil jeg snur meg, der ser jeg den største stålormen jeg noen gang har sett!! Jeg skrek som en gal, for trodd med en gang det var huggorm! Men den var mellom 50-65 cm lang!! FØTTI grisen!

Skrevet

Hehe, de går inn og ut hele dagen. En sterilisert jente og to kastrerte gutter.

Skrevet

Uff, ja, de setter skrekken ideg ganske godt. Men hørte noen sa at det var stålorm år i fjor. Så forhåpentligvis (krysser fingra) blir det ikke så ille te sommeren. :)

Skrevet

He-he, kjenner meg igjen på mye, særlig det at de er trøttere enn vanlig nå (de er kastrert, da). Men en ting som er spesielt for våren: De røyter! Tror de har en konkurranse gående: "Røyt - så - mye - som - mulig - i - sofaen - til - mamma - etter - at - hun - har - støvsuget".

Det er jo klin umulig å få av igjen! Vi burde nesten unngå å kose med dem når vi har rene klær, men klarer selvsagt ikke det ; )

Men det må være deilig for gutta å få av vinterpelsen før varmen setter inn!

Er det flere som har typen "røyte-katter" ?

Skrevet

Ja, jeg har en langhåret katt som røyter spesielt mye! De to korthåra røyter en del de også, men han er helt ekstrem.

kattehår overalt:/

Skrevet

Her er det sesongrøyting akkurat nå på både hund og katt.. Så børsten går bra varm innimellom.. Hehhe.. Kjøpte en helt genial børste til de, og de liker den veldig godt. Har børsta de hver dag i det siste.. Fytti.. Kunne strikka flere gensere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...