♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 skal snart i bryllup og brude paret ønsker seg bare kjedelig ting som sengetøy og håndkler og sånn....( noen som har noen andre tips til hva jeg kan kjøpe....??? tenkte ca 1000 kr...)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Skjønner ikke helt hvorfor man skal kjøpe noe annet enn det brudeparet ønsker seg jeg da.. Selvom DU synes det er kjedelig, så er det faktisk noe de ønsker seg.. Men du kan vel kjøpe ting som glass, noe til service de har, bilder..
Gjest irismor Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Hva med satengsengetøy. Litt mer ekslusivt. De ønsker seg jo de tingene av en grunn. =o)
Bettybu Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Rett og slett et SILKELAKEN??? Deilig å ligge på, fort å ødelegge med hard hud/flisete negler på beina!! Deilig upraktisk!! Men om de sier at de ønsker seg sengetøy og håndklær, det kan jo bli vanvittig mye av det... Var så "uheldig" å skrive fiske spade på ønskelisten, og fikk ikke mindre enn FEM stk!!!
Gjest Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Kjøp et tre! Det er varig. Men kanskje litt ugreit dersom de ikke bor i f.eks. enebolig eller bor i leid leilighet... :-)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 17. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2008 jo det er jo greit nok med sengetøy og sånn...men det er jo noe man kan ønske seg til jul osv. bryllups gave er jo litt mer spesielt da.... de har ikke noe særlig lang ønskeliste heller, så kommer til å bli veeeeeldig mye av det samme lixom.... jeg har lyst til å kjøpe noe som de setter pris på og kommer til å ha lenge...noe litt spesielt som ikke ALLE andre kjøper... noen tips....???
brooklyn Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 vi fikk et nydelig kunstfat fra steninge slott. Det var blått og rødt, og aldeles lekkert. Det stod ikke på noen ønskelister, men kom fra min svigerinne og svoger i tillegg til noen "kjipe" dekktallerkener, som de kalte det. Men det spørs jo om de liker slike ting, da!
Gjest Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Vi fikk et utrolig nydelig fruktfat når vi giftet oss... Det er kjøpt her: http://www.nerlie.no/produkter.html Det var det jeg var mest fornøyd med, selv om det ikke stod på noen ønskeliste. Alle fatene som hun lager er håndlaget, så det finnes ingen som har likens:)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 18. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. april 2008 dytter igjenn jeg:o)
Libido- Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Du bør kjøpe noe som står på ønskelisten eller gi penger/gavekort.
Sivalur Skrevet 18. april 2008 #12 Skrevet 18. april 2008 Enig med Libido - men gi penger heller enn gavekort, eller hvis du MÅ gi gavekort, gi hvertfall på et senter hvor handlefriheten er litt større enn f.eks. Glassmagasinet..
Thunderstruck Skrevet 18. april 2008 #13 Skrevet 18. april 2008 Blir nesten litt irritert når du ikke vil kjøpe ting de ønsker seg fordi det er "kjedelig"... Kjøp det de ønsker seg,de har sikkert det meste unntatt disse tingene.Er ikke morsomt og få noe som blir stuet bort!!Jeg vet!! Eller gi penger slik at de kan kjøpe selv det de liker best!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå