Gjest armagedon Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 detsøteliv.no cubabrowniesen der..............nam nam
Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Jeg holder på med kaken til jr nå. Han vil ha sjokoladekake, og det er jo greit å lage. Tenkte å lage den rund med sjokoladefyll inni og utenpå. Til pynt har jeg kjøpt en Lynet McQueen og en Sheriff bil. Tenkte å lage "biljakt" på kaka. Det blir også lys selvfølgelig. Ellers har jr bestilt muffins med non stop, rød gele og boller.
celodi Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Har sjokoladekake,boller,pizzaboller,gele og en formkake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå