Gå til innhold

10,5 mnd: Kun hoster, gråter og sover, hele natten, og dagen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner ikke jenta mi igjen. Hun er så langt fra slik som jeg kjenner henne. Om natten så hoster hun og gråter, hele natten igjennom. Sover litt innimellom toktene. Jeg ramler jo helt av. Hun blir jo kjempesliten selv også. Kl,05 må vi bare stå opp.

Mat og drikke får jeg knapt i henne i løpet av en dag. Til vanlig spiser hun alt hun får servert, og gaper til alt. Nå er det helt umulig. Omtrent det eneste hun har spist siste dagene er fruktmos. Og litt yoghurt. Så det er jo litt væske og da, men..

Men hun som elsker å drikke vann til vanlig, hun nekter omtrent å drikke fra noe nå. Og jeg har tilbudt det meste av forskjellige drikker.

For 2 dager siden dro jeg til legen da jeg ikke synes hun er i særlig form. Og ville sjekke henne pga hosten. Men det eneste de ga henne var efedrin. Vel det hjelper ikke mot noe her.

Dagene går med til å sove og sove. Hun er våken maks en time om gangen, og så sovner hun igjen. Gjerne i fanget vårt også. Tydelig utslått! Og det blir noen dupper i løpet av en dag. Ellers så gråter hun. Og det er jo ikke sola mi som er slik!!:(

Det er så forferdelig å se henne slik.

Det er jo bare 3 uker siden hun var plaga med skikkelig stygg hoste sist, og da ga de henne 2 penicilinkurer i løpet av 2 uker.

Da jeg var hos legen sist nå så sjekka de jo ingenting. Så jeg føler meg som en hysterisk mor liksom, føler ikke jeg blir tatt på alvor. Men, i morgen så drar jeg dit på nytt, og da vil jeg kreve at de tar prøver av henne. For jeg begynner å mistenke at problemet kanskje ligger i ørene hennes. Jeg var selv plaga med væskeansamling i ørene og måtte ha dren, og hadde mange av de samme symptomene. Men det tok jo lang tid før de fant det ut.

Er bare så fortvilende og se jenta mi slik, ikke seg selv hvertfall. Og slitsomt for både meg og henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...