Daily Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Har en vill krabat i magen som har pleid å gi livstegn fra seg hver dag. Nå har jeg ikke kjent noe på to dager. Burde jeg være bekymret?
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Det kan jo hende at han sparker innover. Da kjenner men ikke så mye til sparkene. Men hadde nok tatt et glass iskald brus og lagt meg på ryggen og kjennt godt etter en time. Hvis ikke så hadde jeg ringt føden.. El hvis du er mer enn 23 uker da. Hvis ikke så hadde jeg ringt legevakta
TrustNoOne (but Me) Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Ring din lokale fødeavdeling, de tar deg kanskje inn på sjekk. Er jo greit å få hørt hjertelyd eller sett den lille på ultralyd Da sover du garantert godt i natt! Lykke til
chootta Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 ja drikk noe kaldt og kjenn godt etter, og det skader ikke og ringe legevakta en gang for mye.. de vil skjekke deg med en gang.. er ikke noe greit og ikke vite om man føler at det kan være noe.. men kan jo være den har snudd seg og sparker innover.. Ønsker deg lykke til.. Håper på det beste og at alt er tipp topp.. klem
mamma_til_2_m_junispire Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 om du holder pusten en liten stund, ca et halvt min el 20sec så kan det nok hende du vil kjenne liv ja... ;p gjorde det sist jeg gikk gravid og det funka hver gang.... når du ikke puster så får heller ikke ungen oksygen og da vil den protestere vilt... så når du da kjenner liv så puster du igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå