Gå til innhold

Magen min har vært hard i 2 dager nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sykmeldt fordi jeg har mye kynnere og nå har jeg nok en gang veldig ubehagelige kynnere og stram mage som ikke gir seg.

Magen min står ut som en ball og er stram som et trommeskinn. Det er utrolig plagsomt - kan ikke gå, er stiv i ryggen og føler meg helt sofaliggende. Det har vært sånn i 2 dager nå.

Er det noen andre som har det sånn? Jeg har hatt mye kynnere i tidligere svangerskap men dette tar virkelig kaka. Jeg er 21+5 idag så det er veldig tidlig enda.

Jeg er bare så utrolig redd for å bli lagt inn. Jeg har en jente fra før og vil jo ikke reise fra henne.

Takker for gode råd! Om noen har det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du ikke får noen svar her, jeg kan ikke hjelpe, men ville bare sende en trøste klem og håpe alt går bra,,

Skrevet

Jeg har det også sånn, er i uke 27. Utrolig ubehagelig med magen som strammer så sinnsykt. Jeg føler meg skikkelig sprengt, og har egentlig behov for å bare ligge rett ut. Har også et barn fra før som trenger sitt av oppmerksomhet, så det blir litt tungt i perioder. Kan ikke huske at det var sånn sist... Har dessverre ikke så mange gode råd å gi, men det høres iallfall fornuftig ut at du er sykmeldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...