Gjest Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Har lett etter en hartan skater duo kombi, og i går dukket en opp på finn! Og den så skikkelig bra ut, peeeeent brukt. Dro for å se på den, og den så jo helt ny ut! Eller...altså...man ser jo at hjulene har rullet, men ellers helt tipp topp, og helt fresh! Ble så glad! Og prisen da!! Bare 1000 kr )))))
trebarnsmamma84 Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Då har du nok gjort eit kupp.... Håpar du blir fornøgd med ho!!
Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Vi har hatt hartanvogn til førstemann også, så kjenner til vognen fra før ) Vet allerede nå at jeg blir fornøyd, hehe. Har bare lett etter nyere versjon, og med separat dypvogn-del og sportsvogndel. Kan snus begge veier...hah! Nei, nå er jeg så happy!!
Gjest Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Høres kjempebra ut! Søsteren min har en Hartan Skater Kombi, og hun er kjempefornøyd. Selv overtar jeg snart en Hartan Top Line X.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå