Gå til innhold

Jippii!! Har funnet vogn i dag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lett etter en hartan skater duo kombi, og i går dukket en opp på finn! Og den så skikkelig bra ut, peeeeent brukt.

 

Dro for å se på den, og den så jo helt ny ut! Eller...altså...man ser jo at hjulene har rullet, men ellers helt tipp topp, og helt fresh! Ble så glad! Og prisen da!! Bare 1000 kr :o)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Då har du nok gjort eit kupp....:)

Håpar du blir fornøgd med ho!!

Skrevet

Vi har hatt hartanvogn til førstemann også, så kjenner til vognen fra før :o) Vet allerede nå at jeg blir fornøyd, hehe. Har bare lett etter nyere versjon, og med separat dypvogn-del og sportsvogndel. Kan snus begge veier...hah! Nei, nå er jeg så happy!!

Skrevet

Høres kjempebra ut!

Søsteren min har en Hartan Skater Kombi, og hun er kjempefornøyd.

Selv overtar jeg snart en Hartan Top Line X.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...