Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 hun er blitt litt av en apekatt nå den siste uken bare, merker at hun prøver å klatre mer på ting og er mer stødig på bena da (går ikke selv enda) men isted så satt meg og sambo å så på tven, så kommer hun mot sambo og klatrer opp i soffan av seg selv =D har alsdri sett henne gjøre det, så ble så glad å se at hun klarer å komme opp i soffan nå =) skal si disse barna vokser fort! *hilsen fra en stolt mamma* =)
dritgrei hei hei! Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 klart du er stolt... hvert skritt, hver tann, hvert ord... åhh de er til å spise opp av og til. Jeg er ikke så lite stolt selv je o dag, fordi hun sa: "segooooo" og gav meg en liten dings.... alt blir man stolt av, og det er det fint å ta vare på, for jammen blir jeg sur av og til :-)
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 nåmmen så søtt =) ja, de er til å spise opp mange ganger selv om det blir litt kjefting innimellom, hehe.. men man får så mye godt igjen oxo da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå