Gjest Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Begge guttene mine er utrolig glade i bananer. De kan lett spise 3 stk hver som mellommåltider i løpet av en dag (er 15 mnd og 3,5 år) De er også glad i annen frukt, men baban er absolutt favoritten. Kan det være "skadelig" på noe vis? Jeg vet det er mye kalorier i banan, men de er aktive og slanke begge to. Ingen av de sliter med hard mage heller.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Min er apekatt, men er ikke så glad i bananer.. Trodde du mente høyt og lavt barn jeg. Hehehe.. Ikke bananglade barn
Gjest irismor Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Snuppa er en bananspisende klatremus. Høyt og lavt. =o)
Gjest Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 He he, det var et lite "ordspill" ;-) De er begge apekatter i alle ordets betydninger...
Gjest Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Hehehe.. Da er jeg med.. Min har vært høyt og lavt en god stund! Tror han har veldig godt av å være i barnehage sammen med andre barn, han elsker andre barn og "tøffer" seg litt, spes for jenta til venninna mi.. Hihi.. Apekatten min ;D Selv om det er slitsomt med apekatter til tider så er jeg veldig glad for at han finner på litt selv istedenfor bare å sitte på fanget..
Sjefsmegga Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Ikke hørt noe om at det er skadelig, mine elsker også banan og spiser gjerne det daglig de også....
Gjest Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Okei, det var bra ;-) Er jo mettende og sunt for små tasser... (ikke fullt så bra for mor :-/)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå