Gjest Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Når det nærmer seg eksamenstider og man bare "må" innom her litt (og så blir det ikke bare litt) og man til slutt må krype til korset og be mannen som er datafyr om å låse siden for en.... ;-) Uff, er det mulig, men nå har vi avtalt at de dagene mini er i barnehagen så skal han låse av DB for meg så blir jeg ikke fristet til å være innpå her i stede for å jobbe med oppgaver og eksamenslesing.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Lykke til Alva*** Tenkte jeg skulle sende deg en pm i forhold til den jeg sendte deg for en stund siden.. Kan si det slik at det ordnet seg. Hehehe..
Mille** Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Hehehe.....du får ha lykke til da. Får håpe du ikke får abstinenser. ;o)
~Maja Mor~ Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Hei Alva :-) Har lagt merke til at du har vært "borte"... Går det bra?
Gjest Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Ja, det går bra. Han låste meg av for en ukes tid siden og siden så har det ikke blitt til at vi låste opp igjen før i dag. Hatt det litt travelt med andre ting så det gjorde ikke noe :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Ja, jeg kjenner den følelsen der Alva. Bare be de låse for deg du;)
Sjefsmegga Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 hehehe..jeg må prøve å avvenne meg til høsten hvis jeg kommer inn på studiet ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 kjenner meg ikke igjen *plystre*
LegallyBlond Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 Kjenner meg SÅ godt igjen. Studerer med min lille hjemme, så har litt begrenset studietid for å si det sånn, og så bruker jeg alt for mye av den begrensede tiden her inne...Lurer på om jeg må få sambo til å gjøre det samme!
meg & to små vampyrer Skrevet 17. april 2008 #15 Skrevet 17. april 2008 Du mener den personaljobben sant? Nei, der har jeg ikke hørt noe enda.. De sa innen utgangen av april, så kan vel ikke forvente det enda. Men har fåt tilbud om 45% vikariat noen måneder på et sosialkontor, så skal i første omgang si ja til det (all erfaring er god erfaring), og så tar jeg det derfra om jeg skulle få tilbud om noe fast etterhvert.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #16 Skrevet 17. april 2008 Så bra! :-) Blir spennende å se om du hører noe da. Sitter selv å tvinner tommeltotter her, har jo søkt masse lærerstillinger, men får ikke vite noe før mellom slutten av april og slutten av mai en gang, er veldig nervepirrende å gå slik å ikke vite omman har jobb å gå til eller ikke fremover...
meg & to små vampyrer Skrevet 17. april 2008 #17 Skrevet 17. april 2008 Men lærere som søker i tide får kanskje jobb? Jeg syns det ble litt dumt, men må jo takke ja syns jeg siden jeg ikke vet noe om den andre. Hvor lang oppsigelse har man i slike korte vikariater? Syns jeg må ta de jobbsjansene som er relevante her (selv om jeg ikke hadde søkt engang!).
Gjest Skrevet 17. april 2008 #18 Skrevet 17. april 2008 Det med oppsigelse vet jeg ikke helt. Du snakker nå med en om stort sett nesten bare har studert og født unger siden hun ble 20 år *ler* Joda, jeg søkte i tide, så får se, de sier jo at det er stor lærermangel i distriktet, men det er jo ingen garantier akkurat... Du får ta jobben og se hvordan det går, det vil uansett se bra ut på CV'en :-)
Gjest Skrevet 17. april 2008 #19 Skrevet 17. april 2008 Hihi, får håper det går fint:) Jeg kom ikke innpå i dag tidlig, den derre error-siden kom opp, og jeg friket nesten helt ut, selvom jeg hadde sagt til meg selv at dette skulle jeg holde ut. -Ble til at jeg søkte etter DiB på google og fikk opp en an side enn forsiden og jeg kom meg inn på skravle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå