Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 fikk en pakke av ei venninne.... om det hadde noe virkning vet jeg ikke, men den var god da
Line-80 Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Ja. Syns småen fikk mindre mageknip når jeg drakk den, men mulig det var innbilning at det var den som hjalp. Smakte ikke noe særlig godt. Har sluttet å drikke den nå, og magen hannes fungerer fint, men nå er han jo selvfølgelig større, og tarmene er mer utviklet
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Ok:) Har hørt det øker melke produksjonen, noen som har merket noe til det?
2hærligegutter Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Det hjalp hos meg med forige baby, men jeg pumpet selvfølgelig mellom amming også for å øke.
Smellt P. Tjukka Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Jeg har brukt ammete , og syns den økte melkeproduksjonen . Følg bruksanvisningen og drikk fler kopper i døgnet . Jeg liker smaken av den , men brukte sukker i den . Den hjalp faktisk litt på magen til babyen også ;-)
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Den hjelper både på magen til lillegutt og melkemengden min
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 JA!! det hjelper! kloster amme te fra helsekost kan trygt anbefales, jeg synes den er god også, med litt honning i (som du kan spise,men ikke baby;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå