Gå til innhold

AUAUAU den rockeringen gjør jo dritvondt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir man herdet mot smerten eller gjør det like vondt hele tiden???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det blir bedre=) Bare smør deg med tålmodighet!

Skrevet

Takk det var deilig å høre

Skrevet

=) Gled deg til resultatene kommer;) Har gått inn noen cm jeg=) Har holdt på i 3 uker=)

Var vondt i starten kan du si...

Er avogtil ubehagelig i det jeg begynner å rocke nå også, men det gir seg fort.. og så blir man på en måte "herdet" =)

Skrevet

Det blir bedre. Helt til man er dum nok til å finne ut at man bør lære seg å rocke begge veier etter noen uker. Nå er det litt au-au og svære blåmerker igjen....

Skrevet

Rocke begge veier? Må man det?

Skrevet

Henger meg på her. Fikk ringen på lørdag og har litt vondt. I baken og på lårene for det er der jeg klarer å få ringen til å henge. Noen som kan forklare hva jeg gjør feil?

Får god fart på ringen og rocker i vei. Etter ca 4-5 runder faller ringen ned til baken/øverst på lårene. og der blir den. Men kjenner det jo i magemusklemne likevel da. Og blir faktisk andpusten også! Trodde jeg hadde brukbar kondis jeg. Men ser ikke sånn ut. Har klart meg utne blåmerker, men ahr fulgt "oppskrifta på 1-3 min pr dag 1 uka. Har vel vært oppe i 5 min et par ganger. Fordelt på MAAANGE økter pr dag... Arti dette, men får bare til ene veien da.

Skrevet

Har holdt på i en uke nå, og jeg rokker begge veier.

I dag er jeg oppe i 5 min sammenhengende og det er kjempegøy.

I starten var jeg kjempeøm, men nå er det bra.

Hadde en dag pause i går, kanskje det som skulle til.

Har ikke fått noen resultater annet enn at ryggen min er bedre.

Har slitt med korsryggen en stund, men er ikke like plaget nå:)

Skrevet

Er det nødvendi å rocke begge veier. Har bare prøvd den ene veien jeg. Hmmm...Må vel opp av sofaen å prøve den andre veien også... ;)

Skrevet

Jeg gleder meg veldig til resultatet. Men er bare 2 dagen i dag så må nok vente litt ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...