☆Anonymia☆ Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 lillesøsteren min er på msn..hun er 12 år,blir 13 om noen mnd... så har hun skrevet bak nicket sitt sånn: xxxxxx(navnet) i miss real love.. haha jeg må le
Koseklompen Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 no lignende står på profilen til kusina mi som er 13.. he he
celodi Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 hehehe!!! Tantebarnet til sambo blir 12 i år,og bak hennes navn står det singellivet er hardt=)
☆Anonymia☆ Skrevet 17. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2008 singel livet er hardt?? hahahahhahaa =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 *sier ingenting jeg som sitter her og skal gifte meg som 24 åring med min kjæreste som jeg ble sammen med som 13 åring* "Småbarn" kan faktisk vite hva kjærlighet er =)
☆Anonymia☆ Skrevet 17. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. april 2008 ja det sier jeg ikke..=) er bare litt komisk =)
dritgrei hei hei! Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Jeg har aldri vært så forelska, og så fortvila som jeg var i perioden 9 - 14... det var grusomt..... og for de småjentene så er singellivet hardt... uff uff uff... men nå, nå er jeg frekk nok til å smile av det likevel.... finingene "i miss real love"
☆Anonymia☆ Skrevet 17. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. april 2008 hahaha ja det de føler er nok virkelig som bare søren..men jeg klarer alikevel ikke la være å små le av det..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå