Gå til innhold

haha..jeg må bare le...


Anbefalte innlegg

Skrevet

lillesøsteren min er på msn..hun er 12 år,blir 13 om noen mnd...

så har hun skrevet bak nicket sitt sånn:

 

xxxxxx(navnet) i miss real love..

 

haha ;)

jeg må le :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

no lignende står på profilen til kusina mi som er 13.. he he

Skrevet

hehehe:) *smiler* =)

Skrevet

hehehe!!! Tantebarnet til sambo blir 12 i år,og bak hennes navn står det singellivet er hardt=)

Skrevet

singel livet er hardt??

hahahahhahaa =)

 

Skrevet

*sier ingenting jeg som sitter her og skal gifte meg som 24 åring med min kjæreste som jeg ble sammen med som 13 åring*

 

"Småbarn" kan faktisk vite hva kjærlighet er =)

Skrevet

ja det sier jeg ikke..=)

er bare litt komisk =)

Skrevet

Jeg har aldri vært så forelska, og så fortvila som jeg var i perioden 9 - 14... det var grusomt..... og for de småjentene så er singellivet hardt... uff uff uff... men nå, nå er jeg frekk nok til å smile av det likevel.... finingene

 

"i miss real love"

Skrevet

hahaha ja det de føler er nok virkelig som bare søren..men jeg klarer alikevel ikke la være å små le av det..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...