Psyche Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Åååååååååå!! Idag er en skikkelig sånn lei-av-alt dag...... Lei av mannen, lei av ungene, lei av (rote)huset, lei av studiene, møkkalei....Har bare lyst til å sette meg ned i sofaen med strikketøyet og en kopp te og MASSE sjokolade :-( Begge ungene har vært noe sure og tverre idag..minsta skriker og skriker og holder på å få tenner(hun sover nå da...var nettopp inne og tok på dentinox), eldstemann blir sjalu og "rampete" fordi vi må bruke mye tid på minsta.. Jeg er bare sur på mannen, uten at han egentlig fortjener det :-/ og da blir han selvsagt sur tilbake.. Ikke har jeg fått lest en eneste linje heller, og det er under en måned til eksamen. Æsj for en dum dag :-( *Krysser fingrane for at det blir bedre imorgen*
Gjest Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Uff, sånne dager er pyton. Men det er sjelden de kommer flere i slengen, så du skal se ting går lettere i morra ;-) *Krysser fingrene* her også!
Koseklompen Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Krysser fingrene med deg.. Har ikke hatt en møkkadag..men møkkadageR .. håper det glir over snart
Psyche Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Håper det blir bedre imorgen ja... Og, "Lillefrøkenklåpåalt", jeg krysser fingrene for deg også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå