Gå til innhold

Dere med toåringer..er de....høylydte ved legging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme hvor trøtt snuppa er så kvikner hun som regel alltid til en liten stund når hun har lagt seg. Hun er lett å få i seng. Men I seng kan hun synge og lalle og bable en gooood stund. Og av og til ganske høyt.... Hvordan skal man reagere på dette? Egentlig er jeg for å la henne holde på, da hun ikke gråter eller surver eller noe, det er jo på en måte positive lyder. Men når hun blir veldig høylydt...hva gjør man da?! Skal jeg gå inn og hysj'e?? Da får hun jo oppmerksomhet for lydnivået sitt da - for da kommer jeg jo inn til henne.. Eller skal jeg bare la henne holde på, og håpe det går over??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare lar han holde på jeg, han sovner til slutt =)

Skrevet

Hun er ikke høylydt nei, men hun ligger å synger litt, snakker til seg selv om barna i barnehagen osv :)

Skrevet

Ja, det er jo det som skjer her og, hun sovner helt fint til slutt. Jeg driver bare og lurer på om man egentlig skulle ha reagert på noe vis i forhold til støynivået hennes - det er jo "natta" og da skal man jo liksom være rolig og sove. Men det er kanskje for tidlig for henne å bli lært akkurat dette?

Skrevet

mini på 2 år og 1 mnd holder noen ganger på sånn - og sovner av seg selv :) lar han holde på å pludre og styre der inne! jeg ser ingen grunn til å forstyrre ham så lenge han er blid og fornøyd og sover godt om natten :)

Skrevet

ja han babler i vei og synger om karius og baktus i 30-60 min før han sovner, slenger alt av bamser, dyne og pute ut av senga, før han roper på meg for at jeg skal legge det oppi til han igjen. Utspekulert så det holder...

Skrevet

Har en som synger og skravler litt etter at han er lagt, men det er ikke høyt og han sovner etter 15 min.

Men, med en gang jeg nevner at vi snart skal legge oss, da blir det LIV i han. Da er det bare SÅ mye han skal fikse og ordne. Løper frem og tilbake på stuegulvet og synger HØYT og bare tuller.....hehe.

Men han legger seg fint, da. Er bare så komisk at han kan sitte og nesten halvsovne i sofa`n men med en gang jeg nevner legging, så er det akkurat som han får en haug med energi.

Skrevet

Takk for svar damer:o) Da fortsetter jeg å la henne holde på. Det er stille der inne nå, så hun sovner jo som sagt helt av seg selv etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...