Gå til innhold

Nei, det er ingen fødsel på gang!!! (syte innlegg)


april08baby

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei!!

Meldingerr, telefoner og kommentarer fra folk jeg møter...

og jeg svarer...

 

Nei, det er ingen fødsel på gang|.

Jo, jeg kan nok bli enda større..

Nei, jeg kommer ikke til å sprekke..

Ja, jeg vet jeg er stor og ser klar ut...

Ja, jeg går ennå rundt med denne magen..

 

Babyen kommer når den kommer... kunne trodd det var opp til meg å bestemme...

 

Jeg har ennå en uke igjen til termin... kan bare tenke meg hvordan det vil bli hvis jeg må gå to uker over tiden...

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, her kjenner jeg meg igjen:) En heeeel uke igjen til termin, og den ene etter den andre her inne bare plopper ungene sine ut, er rett og slett dønn misunnelig:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heelt enig! Er drittlei nå.. alle ringer og sender meldinger i ett sett, er så lei at noen tlf tar jeg ikke, hehe. Terminen min er i dag så det blir vel bare verre dagene fremover. Jeg skjønner det ikke, har jo sagt at alle får beskjed når han er ute, hvorfor ringer de flere ganger om dagen og lurer på "hvordan det går" da?? GRRR..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloooooo

E enig med dokker at det kan bli litt møye, men tenk om det ikkje va någen som ringte eller sendte mail eller meldinger? Tenk om det ikkje va någen som brydde seg?

 

Det hadde eg syns va møye verre...

 

Eg har termin om to dager, og får masse meld, tlf og mail kver dag om någe har skjedd. Ikkje alltid eg gidde å ta tlf el svare på meld, sende heller ein felles meld om kvelden om at det ikkje skjedde någe i dag heller, og bare minna folk på at me gir lyd når babyen e ude =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sikkert blitt fornærmet hvis ingen hadde spurt ja. Men jeg er nå 9 dager på overtid og legene har hele tiden trodd at jeg gikk max til uke 37. Nå ringer alle HVER DAG og spør om ikke babyen har kommet enda. Og HVER DAG må jeg og mannen min svare at "nei, den har ikke kommet enda"! Og "Vi gir beskjed NÅR det skjer noe"!

Må jo gå an å hoppe over en dag med tlf i hvert fall da. Går an å tenke på at vi også er utålmodige, og at masing ikke akkurat hjelper :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...