Kate77 Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Bare gå på apoteket og hør du. Du må ha et som tar tempen i rompa, etter min erfaring er det eneste måte å få nøyaktig måling. Det finnes trekk til termometer som kan kastes.
du og jeg og vi to Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Lurte bare på om noen hadde ett de var fornøyd med. Jeg har nemlig hørt på apoteket, og fikk et med fleksibel tupp som skulle være bra til barn. Men prøv å holde det på plass i rompa til en makk i 3 minutter;)
du og jeg og vi to Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 Står det på bruksanvisningen... Holder gjerne med to, men synes det også er litt lenge...
du og jeg og vi to Skrevet 17. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2008 Ingen som har et bra termometer?
Mogop fikk augustgutt Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Termometeret vårt som er kjøpt på apoteket måler bare i 10 eller 15 sekunder. Trodde del fleste gjorde det til barn?
Gjest Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 det som jeg nevnte over her er et digital termometer som viser temperaturen etter maks 10 sek..... vi er kjempe fornøyde.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 ha ha sorry trodde jeg var på småtroll og svarte deg jeg..
Mogop fikk augustgutt Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Ja, vårt er også digitalt. Helt vanlig, kjøpt på apotek.
To tette + snart ei med flette Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Jeg har et fra Summer Infant, har vært veldig fornøyd med det! Er fleksibel tupp på det og det måler raskt. Kjøpte det på Babyshop tror jeg...men husker ikke helt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå