Spirevipp med go`gutten Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Nå er mini 6 mnd og begyner å bli skikkelig aktiv på stellebordet, syns det begyner å bli litt mer skummelt enn jeg setter pris på.. Badet vårt er lite, men til tross for det må jeg snu meg for å hente vann, og har egentlig ingen plass å sette en bolle vann uten å måtte strekke meg. Jeg har mest lyst til å kaste ut stellebordet og stelle han på gulvet. Men både jeg og samboer syns det gjør vondt å sitte på gulvet å stelle, og ikke spesielt lettvindt heller. Men da slipper hvertfall lillegutt å ramle i gulvet. Noen som har noen tips? Hva gjør dere?
*ale* Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Gulvet...... Lagde stellekrok på gulvet i stua når de var på den størrelsen....Sikkert ikke "korrekt", men fungerte for oss...
nickoline og supermann Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 gutten min var en villbass på stellebordet rundt 6-10 mnd alder. Det går over. I dag er han 2 år. Er så glad jeg ikke kastet det ut. synes jeg får han i riktig høyde for både kropp og kontakt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå