Lille L Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Dattern min kom hjem fra parken i dag, og jeg merket at hun hadde mørkeringer under øynene.. Hun sover godt, spiser godt og er i godt humør.. Hva kan dette være?
~Maja Mor~ Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Aner virkelig ikke, du må nok spørre en lege eller HS kanskje?
Lille L Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Ja oke.. Ringte legevakta for og spørre(hysterisk ja;P) men de mente det ikke var noe.. Tenkte og spørre her inne også men det er tydligvis ingen som vet..
*Minnie Mus* Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 sønnen min har det støtt, mange som spør om han er syk, men tror ikke det er noe å bekymre seg over....
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Jeg har alltid vært sånn!
Lille L Skrevet 17. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2008 Hehe oke....Jeg tenker jo at ikke er farlig på voksen, men tenkte siden hun var liten.. Man da er det tydligvis ikke noe farlig:)
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 min datter får også sånne mørke ringer under øynene når hun blir trøtt, samme med typen, Har hørt mange ganger at det er normalt for de som kommer fra midtøsten området og i spania, italia osv. hehe stmmer i hvertfall her da
Lille L Skrevet 17. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. april 2008 Hms, kan jo kanskje stemme.. Hun er jo halvt fra Libanon.. Regner meg at det ikke er farlig.. Og du har pm du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå