Gjest Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Jeg føler meg helt utafor om dagen.. jeg begynner nesten å grine hver gang jeg ser ei gravid dame, eller noen med barnevogn. Jeg har ingen barn fra før, men prøver å bli gravid nå.. Er det flere som har det på samme måte?
Pappalille Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Jeg blir ikke på gråten, men jeg får et voldsomt sug i brystet og magen og føler meg småsvimmel bare jeg ser et barn. Tør ikke tenke på hvordan jeg vil oppføre meg når jeg er høy på hormoner gitt>< Også jeg som er så vant til å være rolig, avbalansert og fornuftig. *Sukke*
Brigdid Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 jeg å har det litt på samme måte. driver oxo å prøver og bli gravid nå. er utrolig slitsomt egentlig.. for man ser jo gravide og noen med barnevogn hele tiden.
gullemitt09 Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Jeg har det akkurat likt som deg... Vi prøver å få vårt første barn nå, hadde en MA på mandag... Har vært ute blan folk for føste gang i dag, og ALLE er gravide eller går med vogn... Grein i en time når jeg kom hjem... Klarte ikke gå rundt i byen å smile til folk å være hyggelig... Gikk med klump i magen hele tiden... SLITSOMT!! Hadde lyst å bare kaste opp.... =( Vi skal også prøve igjen med en gang det lar seg gjøre.... Lykke til til deg =)=)=)
JulieF*Victoria* Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Heisann! Jeg skjønner godt hva du mener. Jeg kan også ta meg selv i å bli nesten lei meg når jeg ser gravide....Tror det bunner i at jeg føler at vi har prøvd så lenge nå uten at det har lykkes (8pp). Begynner å bli veldig misunnelig på de som er gravide....de har hvertfall fått det til!!!Kanskje uten å ha gått ordentlig inn for det en gang! For det er ikke lett, og jeg blir fryktelig nedfor av å ønske noe så sterkt uten å få det til. Men jeg mister aldri troen på at det en vakker dag vil klaffe=) Lykke til til dere alle;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå