Gå til innhold

Hjelp meg da!!!

The most famous Ludder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken rødvin er den rundeste og mildeste dere har smakt, og hvor mye koster den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvorfor spør du ikke om dette på skravlesiden?

Forøvrig hadde du vært litt mer tiltrekkende om du sparte på utropstegnene.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Du er ikke akkurat Buskerudmester i sjarm. Prøv igjen.

Skrevet

La palma eller noe sånt hetet den vinen jeg liker best, smakte den for noen helger siden for første gang, kjempe god!! Å så har den ikke lang ettersmak, det er jeg ikke noe særlig glad i.

Skrevet

Var jo bare 3 utropstegn, det må du da tåle!!! Spurte på skravle, men der er de til og med kjipere enn deg!

Skrevet

Pris har jeg ikke noe peiling på, smakte den av ei venninne...Viner med kort ettersmak skal visst være rimelig, så tipper knappe 100lappen for den

Skrevet

Takk, det høres bra ut. Ettersmak suger...

Skrevet

"Hetet" faktisk...hehehe ja håper du skjønner hva jeg mente...

Skrevet

Var visst 5 viner som heter La Palma noe... hmm...

Skrevet

Hvis du kjøper chilenske rødviner er du safe, de er det ikke lange ettersmak. Styr unna franske hvertfall...

Skrevet

ok....jeg har flaska enda i boden..så hvis du lover å være snill med meg skal jeg ta en titt for mere detaljert navn. Du har aldri vært slem mot meg da:P

Skrevet

Her er det som står på flaska mi.

Vina la rosa

La palma

Estate grown

Chile

2006

Merlot

Skrevet

Paul Masson (California). Den er kjempemild og ikke ettersmak. Smaker nesten saft.... Kan ikke koste mer enn rund 80, den er ihvertfall billig.

Flasken er formet som en karaffel, men stor åpning istedet for vanlig flaskehull.

Skrevet

Takk, jeg lover å være snill med deg :-) Jeg er alltid snill mot de som er snill mot meg!

Takk du og Fuckface, den høres jo også super ut. Mulig det blir mer enn 1 vin på meg da, hehe...

Bergen er utrygg i morgen, jeg lover dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...