cowboylaila Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Tenkte å prøve å forebygge, skader jo ikke.. Men er den gamle gode a krem bra mot strekkmerker? Noen som har produkter å anbefale?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Jeg smører meg med en god butterkrem fra body shop. Tror det er kakao butter den heter..Blir anbefalt for å forebygge strekkmerker.. Men ingenting er jo bevist. Noen sier det har ingenting å si. Men jeg sier det kan ikke skade.. Jeg er nå gravid for 3 gang. Og de to forrige har jeg også bruke denne fra body shop. Og jeg har nesten ingen strekk merker i det hele tatt. Og magen min var veldig veldig stor.. Smører brystene mine også. De vokser jo også, ogkommer til å vokse en del etter fødselen. Og jeg har nesten ikke hatt såre pupper i det hele tatt når jeg har ammet. vet ikke om dette har hatt noe å si, eller om jeg bare har vært heldig.. Men det kan jo ikkje skade å smøre både mage, rumpe, lår og bryster godt for å forebygge:)
Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Du kan velge et billigere alternativ, Dr.Ritters hvetekim olje som forebygger og reduserer strekkmerker.... MEN... Husk at strekkmerkene som er dype kommer nok uansett hvor mye vi smører oss Du kan forresten kjøpe den oljen på helsekostbutikken.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 jeg smører meg med locobase(gul) som jeg kjøper på apoteket!! syns den er god og er ganske feit også!! fikk ingen strekkmerker på magen sist, men vet ikke om det var derfor da,hihi
cowboylaila Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 hørte så mye om a-krem for noen år siden og at den var bra mot strekkmerker. Men sant som det nevnes her oppe, den er dyr! Nesten 200 kr. for en liten krukke. Den bør fungere.. Fikk også det tipset om bodybutter fra bodyshop, men måtte selvf. ta d dyreste alternativet... A krem kan jo også brukes som barnesalve, så kan være greit å ha til spedbarnstida uansett! Moren min har endel strekkmerker så jeg får det sikkert jeg også, men jeg har nå iallefall gjort mitt ved å smøre.. Men absolutt ingen som bruker a-krem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå