desemberbaby<3 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Er det noen som er det her? Jeg er nemig det og det har bare gått 4 mnd siden prøvene var under 5 og jeg er gravid nå. Er såååååå redd for at det skal komme igjen!!! Kan noen svare meg? Nesten desperat her..
Gjest Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Se: http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedsel/artikler/graviditet/blaeremola.php
desemberbaby<3 Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 siden ville ikke vises. Har du hatt blæremola?
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Hei! Fikk ikke frem siden over jeg heller.. Men jeg har hatt blæremola og er nå gravid.Jeg skal på tidlig UL på tirsdag for å se om det er noe der..så det blir veldig spennende...
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Jeg er ikke gravid enda men har hatt mola, de trodde ihvertfall det var det. Så mitt hcg var under 2 for en mnd siden og har tatt ny i dag, får svar i morgen. Men de har gått litt tilbake på at jeg måtte vente et halvt år med å prøve igjen. Noe jeg er ekstremt glad for, for vi har allerede begynt prøvingen. Vil så gjerne ha en ny spire etter MA èn i feb! Til meg sa de at sjangsen for å få det igjen, var like stor/liten som om alle andre kunne på det. Så tror du kan puste litt lettet ut og heller nye graviditeten:) Lykke til videre!
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Hei Suzy84! Mener jeg har disk.blæremola med deg før...så det var kjekt å "se" deg igjen..Så bra at dere har beg prøvingen allerede da:)Håper det klaffer fort for dere! Jeg for min del beg.på min 7.svangerskapsuke i morgen,og er veldig spent på UL som jeg skal på tirsdagen. Lykke til med prøvingen:)
desemberbaby<3 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2008 tusen takk for svar!! Det her letta hjertet mitt veldig!!! Da skal jeg bare nyte tida framover. Men syns dere jeg burde si fra til legen nå? er bare 4 uker på vei. Jeg må bytte nick forresten;)
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Hei. Jeg var til utskrapning pga blæremola i går faktisk. Viste ikke at dette fantes engang. Jeg har å lyst å prøve igjen så fort som mulig. Hvorfor er det man skal vente så lenge egentlig? Jeg ville sagt fra til legen med en gang,så får du den oppfølgningen du trenger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå