dritgrei hei hei! Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Jeg har så lyst til å finne det spillet som het "DIGGER", men det er jo fra oldtiden, da skjermen var svart og grønn.... Takk til alle som kan hjelpe... :-)
~Maja Mor~ Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 ÅÅÅÅ, det var bra du tok dette opp. Har noen dataspill fra ca 1996 som jeg tenker ofte på. Jeg hadde helt sykt dilla på dem. Det ene var et pinballspill som hette psycho, tror jeg. De 2 andre husker jeg ikke hva het. Men det hadde vært sååå stas om jeg kunne spille dem igjen!
Fikk maibaby06 Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Søkte litt her, har også min gamle favoritt...aztec challenge:) Fant ikke det da, men digger dukket opp på denne listen. Kanskje du er heldig:) http://www.dosgames.com/gameindex.php
dritgrei hei hei! Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 så floytt da går jeg inn og ser! Vi kan jo holde tråden litt oppe, og se hva som dukker opp... takk!!!
~Maja Mor~ Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Ja, stemmer det, vi måtte jo gå inn i dos for å spille, hehe, mimre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå