gig84 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 og der såg vi en liten jente, såååååå skjønn. så etterpå måtte vi rett på hennes å kjøpe noen rosa klær. holdt på å ta helt av der i babyklærna jeg, men er jo kjekt å kunne kjøpe litt etterhvert liksom. åååååå gleder meg såååå
mama73 m/tre søte små Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Å så gøy!:-) Jeg skal på ultralyd i morgen tidlig,- grugleder meg kjenner jeg! Håper alt er bra med den lille,- kjenner ikke mye liv ennå, men har hørt hjerte på doppler (er 18+4). Blir spennende å se om terminen blir flyttet også, siden jeg ikke har noen menstermin å regne ut i fra da jeg hadde spontanabort i uke 8 sist og ble gravid bare ca 2 uker etterpå!:-) Hadde vært bonus å få vite kjønnet, håper de kan se det :-) Har lyst til å shoppe jeg også, selv om jeg ser at det er flere her som forteller historier om at de kan ta feil...;-I Sa de at de var helt sikre med deg eller? Ååå, du er sikkert helt i skyene i dag tenker jeg, gratulerer med jente;-)
chootta Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Gratulerer så masse:9 Detta er så gøy:):)::) Jeg var også på ul i dag 18+3.. Fikk flytta termin fra 18 til 16 september.. ååå det var så gøy.. var ei lita jente hos meg også..så den lille så tydelig og ho snudde seg rundt og sparka masse.. er så godt og vite at alt de kan se er i orden.. Stor fornøyd:)
mama73 m/tre søte små Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Chootta - Ser vi da er ca like langt på vei:) Jeg er førstegangs og kjenner ikke veldig mye liv ennå, av og til kjenner jeg litt kiling nederst i magen, men plutselig kan det gå en dag jeg nesten ikke kjenner noenting! Kjenner du mye liv? Gleder meg sånn til å kjenne liv hver dag!:-))
chootta Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 hei ja det har vi.. koselig.. Ja kjenner samme som deg.. kjenner som regel noe vær kveld.. men kan liksom ikke si sikkert at det er spark.. når jeg så på ul i dag og så hvor aktiv lille jenta var inni der så skjønte jeg ikke at jeg ikke hadde kjent mer.. men da sa jordmora at de er så mye så skal mye til og kjenne sikkelige spark.. i uke 20 sier de at man ikke er i tvil lenger.. Er så spennende og ligge og kjenne etter.. og ja gleder meg masse til sparking og turning inne i magen.. Du er i form og sånn også eller? er foresten førstegangs jeg også
chootta Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 de er så myke skulle det stå Altså ikke harde nok til og sparke hardt:)
mama73 m/tre søte små Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Hehe,- noen ganger kan det gå litt fort i svingene når man er ivrig ;-) Jeg sliter fortsatt med kvalme jeg da:-( Nå begynner jeg å bli mektig lei! Har begynt med akupunktur og tror det hjelper litt. Hadde faktisk tre kvalmefrie dager her nå nettopp, men den meldte seg på igjen på tirsdag.. Begynner dagene rundt kl 5 og klarer ikke å stå opp før kl 0930, så blir spennende imorgen når jeg skal på ultralyd tidlig. Blir vel ikke noe problem å stå opp da uansett, men spørs om jeg får sove noe særlig i natt. Er så spent! Du da, i form eller?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Gratulerer så masse:) Så herlig å få vite hva du venter.. Så kan du planlegge på rosa skyer framover.. hihi... Har selv ei jente som er blitt litt over tre år nå, og hun har fått rosa inn med morsmelken, og vil kun nå ha rosa klær, utstyr, leker, ja alt hihi:) Gled deg kjempe masse til å få di lille tulle:)
gig84 Skrevet 17. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. april 2008 gyn. sa at det var 99,9% sikkert at det var en jente. han så det helt tydelig visst nok, så jeg stoler ganske mye på det da. skikkelig godt utsyr han hadde. jenta mi kommer og til å få rosa inn med morsmelken:) elsker rosa jeg..
mama73 m/tre søte små Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Så gøy,- da hadde jeg også stolt på gyn:) Håper de kan være like sikre med meg imorgen så jeg kan gå litt bananas på shopping:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå