Gjest Tale30 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Hei Jeg har hatt en legetime litt utenom det vanlige i dag. For et par uker siden betemte jeg og samboer oss for "å la det stå tæll", og hadde ubeskyttet sex. Har gjort det før, men det har ikke blitt noe graviditet av det. En morgen, tror det var 13.april, så våknet jeg med en veldig øm følelse nederst i magen på venstre side. Jeg hadde vondt nederst i magen i to dager, minnet veldig om smerter som jeg får før menstruasjon. Men jeg kunne ikke få dette til å stemme da jeg hadde første dag av siste mens 24.mars. Det var jo alt for tidlig å skulle få det igjen nå.. 15.april hadde jeg blod på papiret, og jeg ble litt bekymret fo jeg pleier alltid å være på klokka nøyaktig når det gjelder mens. Dagene siden har jeg hatt en slags menstruasjon, men den følger ikke mønsteret jeg er vant til i det hele tatt. Det er bare litt blod, helt lyserosa blandet med slim (fine detaljer) og det kommer og går i løpet av dagen. I morges var jeg svært kvalm, og jeg var svimmel og varm. Så etter lunsj fikk jeg kommet meg til lege da jeg var redd for en infeksjon eller noe. Alle infeksjonsprøver var negative så det var fint, og det samme var graviditetstesten de tok. Greit nok - som ventet. Jeg gikk tilbake på kontoret men etter en time ringte de fra legekontoret igjen. Jeg fikk beskjed om at de hadde sjekket graviditetstesten igjen, og at det var fryktelig vanskelig å si om den var negativ eller positiv. Jeg måtte komme inn med en ny urinprøve tatt¨på mandags morgen. Noen som har vært ute for noe liknende? Ikke nødvendigvis helt spesifikt da men Tale
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Har ikke vært ute for det samme, men høres kanskje ut som om du produserer hcg seint og at du kanskje er gravid! Så får håpe at mandags testen viser positivt! Lykke til!
Gjest Tale30 Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Jeg forstår ikke helt hva hcg betyr, men det er vel dette hormonet? Litt ny i terminologien. Lege sa at det egentlig var så tidlig at testen nå gjerne ville bli negativ, men hun anbefalte meg å ta en test om en ukes tid.. Men så ringte hun altså tilbake med sine tvil. Hun ville gi det over helgen, også ville hun ha en morgenprøve av urin, siden jeg nå tok en urinprøve klokken 13.00 Spennende blir det uansett.. ene eller andre veien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå