Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Lillemor (11,5 mnd ) er nesten overtrøtt når klokka blir 18:30 og tar tid å få ho til å sove men nå har ho oppdaget at jeg kan reise meg i senga, så nå er det ihvertfall ikke bare å få ho til å sove nei. (var jo bare et tids spørsmål da.) Jaja ho sovner vel til slutt, så lenge ho ikke gråter så får ho bare holde på der inne, jeg går ikke inn før ho gråter. Ikke hjelper det at det er så lyst disse dager også. Men ho blir vel vant til det også.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Må ikke si sånt her inne da!! Da er du en dårlig mor når barnet ditt står for seg selv... Beste er å holde det for seg selv!
Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Begge mine to har alltid ligget og snakket litt og styra på i senga før de sovner. Synes det er helt greit jeg. Er jo ikke alltid vi heller får sove med en gang vi legger hodet på puta.... Dessuten er det bare greit at de liker senga og kan ksoe seg der før de sovner!
Gjest Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Hvorfor skulle det gjøre en til en dårlig mor?? Det er nå jeg helt uenig i hvertfall!!
Psyche Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Sønnen min er 3,5 år og han ligger ofte og leser litt før han sovner. Jenta mi er 10 mnd, og hun ligger ofte og prater/pludrer litt før hun sovner.
*1+1=2 små* Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 haha da er jeg enkjempe dårlig mor:P Jenta mi på 4.5mnd. ligger for seg selv og pludrer før hun sovner for kvelden.....
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 du kan jo prøve babysafe? Pose med stropper i siden. Da får hun ikke til å reise seg og roer seg raskere.Brukte det på min største jente. Vi gikk fra å bruke 1,5 time på legging til 1 minutt.. Altså legge henne og ferdig med det. Hun elsket posen sin og vi tok henne løs fra selen etter at hun hadde sovna (for hun likte å ligge på magen) Tortur-redskap i manges øyne;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå